Garantinio įvykio atveju
1. Mažai tikėtinu garantinio įvykio atveju pirkėjas privalo kreiptis į šildymo įrenginį pardavusį Autorizuotą Dovre atstovą.
2. Kreipiantis dėl garantinio įvykio yra būtina pateikti išsamiai užpildytą Dovre Garantijos kortelę bei pirkimą įrodantį dokumentą (kasos čekį ir/ar PVM sąskaitą faktūrą). Dovre Garantijos kortelė yra vienintelis dokumentas, kuriuo remiantis pirkėjas gali kreiptis dėl garantinio aptarnavimo Lietuvoje.
3. Pirkėjas privalo raštu informuoti Autorizuotą Dovre atstovą apie bet kokią ant šildymo įrenginio sumontuotą papildomą įrangą prieš garantinių darbų atlikimo pradžią.
4. Įvertinęs šildymo įrenginį, Autorizuotas Dovre atstovas defektą šalina arba šildymo įrenginio eksploatavimo vietoje, arba savo sąskaita pervežęs šildymo įrenginį į serviso patalpas.
5. Autorizuotas Dovre atstovas gali atsisakyti atlikti garantinį aptarnavimą, jei šildymo įrenginio defektas atsirado Dovre garantijos sąlygose nurodytais atvejais, nelaikomais garantiniu įvykiu.
6. Visos šildymo prietaiso defekto šalinimo metu pakeistos dalys ir/ar įrenginiai tampa Garantinių darbų atlikėjo nuosavybe.